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EV/ソーラー発電車への改造技術・ノウハウを提供します

案件番号 : 1161368       技術・ノウハウを提供したい
日付 登録日:Feb 26, 2018   更新日:Feb 26, 2018
国/地域 日本 東京都
分類 2302 内燃機関(車両用、航空機用、他)
相手の交流希望地 全世界

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案件画像1
改造車両フロントビュー

ジェトロでは、利用者からご提供いただいた情報の内容については審査しておりません。
情報の正確性、信頼性については、ご自身でご判断ください。

内容

EV/ソーラー発電車への改造技術・ノウハウを提供します

<< 内容 >>
世界はEV化に舵を切りました。現在使用している車両を、EVに改造する技術を提供します。
又、まだ試験段階ですが充電する事なく走れる技術もあります。

本技術は、電気自動車とソーラー発電の両方に対応可能です。
独自の発電技術で発電し、照明も独自に作ったLEDライトを使っています。バッテリーも、解体屋で中古のバッテリーを買ってきて、何年使用されたものかわかりませんが、9年使用しメンテナンスもした事がありません。

使用するモーターからコントローラーまで現地調達して、技術指導をします。

【応用分野】
内燃機関で作動するものすべてに対応可能

【提供先に求める条件】
一切の費用負担を提供先が持つ。
現地指導に必要な、渡航費から滞在費全てになります。
技術使用料については内容によって異なり、どの程度の材料調達や技術があるかにより変わってきます。

<< 実績・実用化事例 >>
既に日本国内法に則り、車検も受け公道走行実績有り(5万キロ)。更に、充電もしないで走行出来る対応が可能。



Provide know-how for EV remodeling of currently used vehicles

<< DESCRIPTION >>
We have steered the world to EV. There is technology to remodel the vehicle currently used to EV. There are also technologies that you can run without charging it though it is still in the testing stage.

This technology is compatible with both electric cars and solar power generation.
We use electric power generation by our own power generation technology, and use LED light that we made our own lighting. Battery also bought a second-hand battery at a demolition shop, I do not know how many years it was used, but I have never used and maintained nine years.

We locally procure from the motor used to the controller and give technical guidance.

*Examples of our Technology Adoptions
It can correspond to everything operating on internal combustion engine.

*Partner Qualifications
All cost burdens will be held by the supplier.
It will be all the staying expenses from traveling expenses necessary for on-site guidance.
Technical fee depends on the content, and it depends on the degree of material procurement and technology.

*Examples of Actual Applications
We underwent vehicle inspections with public road driving experience. It can correspond to everything operating on internal combustion engine.







<< EXAMPLES OF ACTUAL APPLICATIONS >>
Already under the domestic laws of Japan, we also underwent an automobile inspection and have a track record on public roads(50,000km). Furthermore, it is possible to correspond that can run without charging.

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