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365日24時間のコールセンターサービス(日本限定)

案件番号 : 1076860       保守業務を引き受けたい
日付 登録日:Jun 14, 2006   更新日:Jun 16, 2021
国/地域 日本 大阪府
分類 4502 電気通信関連サービス業務
相手の交流希望地 日本

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案件画像1
過去の事例が多数ありますので、お気軽にお問合せください。

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情報の正確性、信頼性については、ご自身でご判断ください。

内容

365日24時間のコールセンターサービス(日本限定)

<< 内容 >>
クライアントのニーズに合わせたカスタムメイドなセンターを提案・構築・運用します。

コールセンター/ヘルプデスク/お客様事務局/ECサービス受注発注センターなど、体制1名未満の小規模センターから大規模センターまで、必要な機能、予算、業界背景、目的・目標に応じて、センターの提案・構築・運用を致します。

豊富な機能とノウハウが、時間的・質的体制を柔軟に設計・構築・運営します。

・最初は「最小規模」からスタートし、徐々に「大きく」したい
・相談しながらマニュアルやFAQを作成したい
・単なるアウトバウンド、インバウンドではなく、営業管理機能もセットにし、効率化を図りたい
・ITサポート機能と事務機能をセットで安く運用をしたい
・オペレーターは自社のOG/OBを使いたい
・体制提案、センター構築、オペレータートレーニングだけ提供してほしい
・マニュアルだけ作って欲しい

など、大手コールセンターでは難しいと思われる内容も積極的にお受けしております。

<< 画像説明1 >>
過去の事例が多数ありますので、お気軽にお問合せください。

<< 画像説明2 >>
活用事例の一部です。

Call center service for 24 hours for 365 days

<< DESCRIPTION >>
The center is proposed, constructed, and operated custom-made matched to needs of the client externals.

I will propose, construct by the center, and operate it from a small-scale center to a large-scale center of less than 1 system person such as the call center help desk, the customer secretariats, and EC service order order centers according to the function, the budget, the industry background, and a necessary purpose and the target.

!!Abundant functions and knowhows flexibly design, construct, and
manage a time, qualitative system.

-It starts from "Minimum scale" first, and "It is large. " gradually.

-I want to make the manual and FAQ while consulting.
-It wants to set not not outbound mere, and the Inn bounce but the business management function, and to improve the efficiency.
-I want to operate the IT support function and the function of office work by the set cheaply.
-The operator wants to use its own OG/OB.
-I want you to offer only a system proposal, central construction, and the operator training.
-I want you to make only the manual.

When it is difficult in the major call center company, we will positively receive
the being seemed it content.

<< CAPTION1 >>
A lot of past cases exist, and feel free to inquire, please.

<< CAPTION2 >>
It is a part of the use case.

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全国訪問 ITサポート&サービス、検証サービス(日本限定)

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